Cindy C. lyrics

This songs about a high class model,
Over in paris, france (oh, cindy c)
If I get a camera,
Tell me will u dance (will u play with me? )
If I take a picture,
In the middle of the night (oh, cindy c)
Will u fuck with me,
Sugar, say its alright, cmon (will u play with me? )
(say it, say it)

(cindy c, play with me)
(I will pay the usual fee)
Aahhh cindy c, (whats it gonna be? )
Will u play with me? (whats it gonna be? )
(cindy c, play with me)
(I will pay with usual fee)
Aahhh cindy c, (whats it gonna be? )
Ill pay the fee (cindy c)

Super-fine heifer (super fine)
I saw u in the vogue
I knew you would be trouble, (trouble, trouble)
But why go (go,go)
Ill give you 7 sips of
Elderberry wine (1,2,3,4,5,6,7)
Maybe well unlock the
Secrets of your mind

(cindy c, play with me)
(I will pay the usual fee)
Aahhh cindy c, (whats it gonna be? )
Will u play with me? (whats it gonna be? )
(cindy c, play with me)
(I will pay with usual fee)
Aahhh cindy c, (whats it gonna be? )
Ill pay the fee (cindy c)

The passions in the mix. (serve it up, sheila)
Drink it quick - cindy, shit
Whered u get that beauty mark?
Maybe u and I should be undressing

Dont all girls look the same? they dont?
Oh, what a shame.
Cindy, cindy. Ill pay the usual fee
Whats the matter, dont u like me?

([help me] tell me what its all about)

Im talking about a long [crucial wait](cindy c listen
Girl, if I have 2 beg (shes so tired)
Im gonna see u in (look at me)
Your birthday suit tonight (she doesnt look as good as I do)
Im sure youre quite intelligent (u think she does, but think again. see? )
A whiz at math and all that shit (how bout that? )
But im, Im a tad more interested (ah ha ha look it,)
(she cant even walk in those shoes)
(I can walk better than that)
In flyin your kite tonight (she cant even dance)
Cindy, is that alright? (I would give somethin to know)
(how she ever sees anyone)
(cindy c)
Oohhh cindy c, will u play with me?
Ill pay the usual fee

Two organ solos 2 go...

(oh cindy c, oh cindy c, oh cindy c, oh cindy c)
(oh cindy c, oh cindy c, yeah, oh cindy c, oohhh cindy c)
(oh cindy c, oohhh, oohhh, oh cindy c)
(oh cindy c, will u play with me? )
(oh cindy c, I will pay the fee)
(ah cindy c, will u play with me? )
(ah cindy c, I will pay the fee)

Help me (aaww shit)

Excuse my savoir faire,
But, baby Im dying 2 take u everywhere (oh yeah? )
I wanna show u 2 my friends
Because baby, youre the living end (tell me now)
Let me have a debt worth winning,
I can feel your ice is thinning
Like a frozen pond in spring
Your furry melting thing awaits me
Your furry melting thing awaits me, (oh cindy c)
And my six-string (will u play with me? )

(cindy, where r u? )
Cmon cindy (oh my God)
Cmon cindy (wait)
Dont u want 2 play with me? (ah, yes, no, wait)
Dont u want 2 play with me? (yes)
Whats the matter with me, cindy? (nothing)

[shockadelica]

Oh cindy c, wont u play with me?

Music is the key 2 set yourself free
From depression, drugs and increasing poverty
The key is 2 the lock, the lock is on the door
The door has a knob that uve never turned before
The jack, use the jack, it opens up the lock
Cuz theres the key 2 unlock the body
Place it like that 2 open up the door
The door 2 the house full of people galore
The beat wont stop til the jm jocks
And he jacks the box til the party rocks
The clock tick-tocks and the place gets hot
And believe it or not, all the troubles u forgot
Its just that easy if u want it 2 be
For all the fellas, and the young ladies
So ease your mind and set yourself free
2 the mystifying music that we call cindy c

Oh cindy c, wont u play with me?
Oh cindy c

Submitted by Guest

What do you think is the meaning of Cindy C. by Prince?